Auckland/Melbourne

28 februari 2023 - Melbourne Airport, Australië

Om 3 uur de wekker effe opstarten met koffie en om3.45 uur met de shuttle naar de airport in checken bij Quantas ik ben iedere keer de klos alles open en telkens weer voor iets anders en omdat we een stopover in Ossie langer dan 10 uur hebben we hier ook nog een visa voor nodig alles gelukt 6 uur vertrokken

In Melbourne leek het wel of we op Schiphol waren wat een bende en lange wacht rijen onze koffers konden niet door gestuurd worden naar Amsterdam ook die nog opgezocht geen douane kontrole gehad heel raar konden zo doorlopen op de airport moesten we langer wachten dan gepland eerst 8 uur maar werd 14 uur dus maar even kijken of er een plek is om onze koffers te stallen dan kunnen we de stad in hebben ze hier geen kluisjes om je koffer te stallen dus moesten we op de luchthaven blijven wachten tot we eindelijk konden vertrekken

Morgen gaat verhaal verder laatste stukje

1. Anyu en Jan:
    28 februari 2023
    Jeetje zeg, wat een lange reis wordt het. Nog een dag en dan zijn jullie weer thuis. We bellen gauw.
  2. Astrid en Ferdinand:
    28 februari 2023
    Jeetje alweer naar huis... de tijd is gevlogen Jan. Wat een pech dat jullie zoveel oponthoud hebben nu. Veilige reis toegewenst!