Dubai/Amsterdam

1 maart 2023 - Werkhoven, Nederland

In Dubai aan gekomen voor een stop van 3 uur hier ging alles lekker vlot geen controle van bagage even een rondje gelopen sigaretten voor annebel gekocht en toe opnieuw in het vliegtuig voor 6.5 uur zaten in het vliegtuig moesten we weer wachten want er was een extra controle van het vliegtuig dus gingen we een half uur later weg op Schiphol aan gekomen waren we dus ook te laat en was er geen plek aan de gate dus stonden we weer te wachten net na de landing motor was ook uit gezet omdat het wel even ging duren na 20 minuten werden we opgehaald door een sleep wagen en naar een gate gebracht door alle gangen gelopen naar de elektronische paspoort controle met een Nederlands paspoort was je er zo door op naar de koffer band deze lag al helemaal vol met koffers maar niet die van ons band was zo vol dat er geen nieuwe bij kwamen deze koffers waren dus van de mensen die door de andere pas controle moesten daar stond een wacht tijd bij van 40 minuten en ja hoor 45 minuten later waren onze koffers er eindelijk Tonia de moeder van Femke kwam ons ophalen zij stond dus ook ruim een uur te wachten zo eindelijk naar huis na een reis van maandag 5 uur tot woensdag 1430 uur da's met tijd verschillen een trip van 55 uur met alle vertragingen maar was wel weer een hele ervaring en een heerlijke vakantie gehad.