Afscheid

26 februari 2023 - Blenheim, Nieuw-Zeeland

Vandaag de laatste dag bij art en helen het is zondag en bijna iedereen slaapt uit ik begin met koffie en wacht tot de rest ontwaakt tegen 10 uur is er eindelijk leven goede morgen zeggen ze allemaal maar ik zat er al een paar uur  voor mij was het bijna middag lekker ontbeten met elkaar o zegt art Vandaag gaan we met meagen huizen kijken ga je ook mee oké gezellig nou dat was het  zeker hebben 6 huizen bekeken best wel mooie bij  maar wat een geld eigenlijk allemaal  te duur voor een starter ze hebben hier geen appartement of zo het zijn allemaal vrij staande huizen maar we hebben veel gezien daarna gingen naar huis kleine art zijn verjaardag voorbereiden huis versieren met slingers en ballonnen en uitgebreid eten klaar maken voor s'avonds tussendoor nog even de koffer ingepakt morgen om 9 uur vertrekken we naar Christchurch om de camper in te leveren en hebben dan om 5 uur een vlucht naar Auckland vandaaruit start onze vlucht naar huis.