Kaikoura

3 februari 2023 - Kaikoura, Nieuw-Zeeland

Vandaag vertrokken naar kaikoura trip van ongeveer 2.5 uur weer door de bergen en langs de kustlijn bij het water opzoek naar zeehonden deze liggen op de rotsen vlakbij kaikoura veel kleine zeehonden gezien moeders waren op zee in kaikoura aangekomen eerst wat boodschappen gedaan en door naar de camping heerlijk weer vandaag dus bel kon weer lekker bakken we zijn hier voor een paar dagen gezellig dorpje met veel toeristen wilde morgen met een bood mee whale's kijken maar het was volgeboekt dan maar zondag dan was er nog plek voor de tour van 13.00 uur hebben s'avonds een goede strand wandeling gemaakt eff lekker afmatten voorhet slapen gaan de zaterdag zijn we eerst naar een lavendel kwekerij geweest ruikt zo lekker daarna nog even terug gereden naar de zeehonden kolonie even genieten van die beesten daarna nog even van de zon genoten s'avonds zijn we samen uit eten gegaan leuk restaurantje eff samen genieten van niet koken en afwassen heerlijk morgen eerst naar de whale's hopelijk zien we er een paar daarna vertrekken we weer richting Emma in Christchurch