Balfour paar dagen

8 februari 2023 - Balfour, Nieuw-Zeeland

Een paar dagen gezellig bij nick op de boerderij wel in de camper slapen want bijna iedereen van de familie is er wel een blom bende zoals normaal overdag met zijn alle in de happyvan (vw busje) verschillende boerderijen af ook allemaal Nederlandse gezinnen erg leuk geweest aan het eind van de dag hadden we afgesproken bij een Belgische vriendin van joke om daar mee te eten dat wilde zij graag heel leuk gekletst en herinneringen opgehaald en veel over joke gesproken.

De volgende dag ging sjoerd smorgens vroeg melken daarna hebben we voorbereidingen getroffen voor de bruiloft in de loop van de middag gingen we naar Kent en Denise waar joke werkte toe we in lumsden woonde moesten natuurlijk weer blijven eten samen  met Kent een rondje boerderij gedaan voor het eten veel veranderingen getroffen hij moest ook nog een keer zeggen hoe jammer zij het vonden dat we weg moesten hij wilde ons samen als managers op de boerderij hebben maar alles is anders gelopen , hebben gezellig met elkaar gegeten Denise had een stoofschotel gemaakt veel herinneringen opgehaald en gelachen joke was er natuurlijk ook bij ik neem haar overall mee naar toe (de urn) laten zien aan Kent en Denise iedereen wordt er altijd even stil van maar daarna gän ze altijd tegen de urn praten zo mooi vind ik dat iedereen bijna het zelfde reageert na een afsluitend kopje koffie hebben we afscheid genomen nog een paar leuke foto's met elkaar gemaakt als herinnering aan weer een bewogen avond.

Morgen op naar te anau voor de bruiloft.