Kakapoint ash van joke op haar geliefde plek gebracht

14 februari 2023 - Kaka Point, Nieuw-Zeeland

Toch wel een moeilijke dag ondanks alle steun van elkaar Arthur,helen,meagen,Emma,art,sjoerd,femke hebben eerste voor de duinen een plekje gezocht om samen joke te herdenken en onder het genot van joke's geliefde kaasplank herinneringen opgehaald en besproken hoe we joke's wens gingen vervullen het waaide erg hard uit zee windkracht 8 dus uitstrooien richting zee was niet mogelijk dus zijn we met elkaar de zee ingelopen een kring gemaakt nog een kleine toespraak gedaan daarna joke's ash losgelaten onderwater een emotionele gebeurtenis voor iedereen ook een stukje afsluiting en voor de new zealanders een plek om naar terug te gaan na de afsluiting op het strand zijn we de pub in gegaan om wat te eten en drinken nog een paar glazen gescoord met de tekst kakapoint er open natuurlijk nog meer herinneringen opgehaald deze pub kwam joke ook graag,

Smiddags zijn we met femke en sjoerd nog naar de vuurtoren van nugget Point (Lighthouse) gereden om eff lekker uit te waaien s'avonds lekker in de pub gegeten ter afsluiting van een emotionele maar fijn dag.

Morgen schijden onze wegen weer sjoerd gaat naar de westkust en wij gaan richting dunedin

1. Anyu en Jan:
    18 februari 2023
    Wat waardevol dat jullie met elkaar Jokes as hebben gestrooid in zee bij Kakapoint. Zal best moeilijk zijn geweest en er zal ook zeker wel een traantje gelaten zijn, maar wel een mooie afsluiting van een emotionele reis. Jullie beginnen aan het laatste stukje van jullie fantastische bezoek aan N.Z. nog veel plezier. Lieve groetjes uit Rijswijk.

p.s. Ik heb per mobiel geprobeerd te reageren, maar dat kon ik niet versturen, denk ik.