Blenheim

30 januari 2023 - Blenheim, Nieuw-Zeeland

Annebel is een paar dagen bij opa en oma om verwend te worden zelf blijf ik bij art in huis heb bel gedropt moch niet verder dan de oprit van de garage was volgens opa niet welkom in huis zelfs niet voor een bakkie koffie oma kon het niet aan wat zij niet aan kan weet ik nog steeds niet krijg daar geen duidelijk antwoord op wel een beetje een domper voor mij maar ja niet mijn problemen zij is gewoon beetje vreemd ondanks alles wel een leuke dag gehard ben doorgereden naar de mosselen winkel in Havelock gekeken hoe het daar allemaal werkt tussendoor ben ik marion de zus van helen op wezen halen hadden we gisteren achter gelaten bij die vrienden van art en helen in de sounds zij kwam terug lopen over de track en moest op een bepaald punt weer opgepikt worden ik had daar wel tijd voor mooie route langs de berg over een gravel road op de terug weg nog effe langs de shop  gereden bakkie koffie gedaan en toen samen naar huis gereden weer gezellig met elkaar gegeten en lekker gebept tot bed tijd

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl