Dubai dag 2

18 januari 2023 - Dubai International Airport, Verenigde Arabische Emiraten

Op Schiphol liep alles lekker vlot bij de douane ging mijn koffer natuurlijk open want het urn potje was van metaal en er zat natuurlijk poeder in maar na uitleg geen probleem dus alles weer inpakken en door om wat te gaan eten lekker Mc gegeten nog een rondje gelopen lang de winkels en op naar de gate om daar nog een half uur te wachten voor vertrek,Tussen stop op dubai International Airport na 5196 km vliegen door de douane en ja hoor koffer weer open maar niet voor het as blik nu voor de batterij lader ook weer geen probleem dus konden we door lekker struinen over de luchthaven nog wat gegeten en gedronken lekker peukje gerookt in een speciale ruimte was er niet op Schiphol dus waren wel aan een peukje toe na 6.5 uur vliegen daar na de gate opgezocht nog even gewacht tot we mochten in checken en weer een douane controle iedereen werd uitgebreid gecontroleerd op alles schoenen moesten ook uit en overall ging een drugs stokje doorheen gecontroleerd in een test apparaat en dan mocht je pas weer verder dit was pas een goede controle op naar het vliegtuig een hele grote met twee verdiepingen hadden een mooi plekje gereserveerd met veel been ruimte was top voor deze lange zit.

Tot morgen op Auckland