Auckland aankomst dag 3

19 januari 2023 - Wellsford, Nieuw-Zeeland

Hoi allemaal vandaag begint dan eindelijk het avontuur aangekomen op Auckland Airport 11,35 uur na een reis van thuis tot op Auckland van 31 uur door de douane geen probleem gehad mijn koffer moest natuurlijk wel weer open maar dat was ik onderhand wel gewend niks raars in alleen het blik met de as van joke hadden ze weer probleem mee maar na uitleg is het altijd goed gekomen .

Op naar buiten hadden frisse lucht nodig buiten aangekomen keken we elkaar aan en zijden allebei we zijn weer thuis zo voelde het echt de geur van de lucht zo anders zo clean.

Lekker weertje zo'n 26* als eerste een data limit kaartje halen om kontakt te houden met iedereen, daarna op naar het camper verhuur bedrijf eerst op maps gekeken waar het was 6min lopen das niet zo ver maar om er tekomen was een hele uitdaging toch maar een taxi genomen 5 min rijden daar aangekomen ons gemeld en ja hoor na een uurtje gewacht te hebben was ons busje eindelijk klaar voor vertrek ja we zijn dus gelijk een paar stappen terug gezet in ons haastige leven want haast hebben die kiwi's niet.

Zo ons busje ingepakt een paar boodschappen doen bij de supermarkt en op naar het noorden even een campeer plek op internet gezocht en gaan eerst stop in wellsford op een natuur camping doc genaamd vind je overal op het eiland is gewoon een campeer plek in de natuur er zijn alleen maar toiletten aanwezig was wel jammer dat we na de lange reis niet even konden douchen dus dan maar bij de wastafel in het toilet gebouwje met koud water brrrrrrrrrr wassen morgen eerst maar een camping met douche opzoeken en nu lekker slapen best moe van de reis.

Tot morgen