Pahia dag 4

20 januari 2023 - Pahia, Nieuw-Zeeland

Lekker geslapen waren ook wel moe van de reis eerst eff internet openen om een camping met douche te reserveren niet te ver weg gevonden we gaan naar Pahia onderweg nog een tussenstop voor ontbijt een Pai natuurlijk wat hebben we die gemist zeg denk dat we die iedere dag wel gaan eten.

Na een korte route van ongeveer 2 uur en 150 km zijn we gestopt op een camping met een douche daar waren we echt wel aan toe en verder zijn we lekker naar het strand geweest is een leuk plaatsje Pahia licht in de bay off planty goud witte stranden dit plaatsje licht in een bay dus lekker rustig water na een paar uurtjes aan het strand even in het dorpje gekeken en boodschappen voor avond eten gehaald ook in een souvenirwinkels een cap gekocht want mijn hoofd was al verbrand had hem wel goed ingesmeerd maar met een UV van 8 moet je echt wel opletten na het eten de plannen voor morgen besproken nog even genoten van de avond het is hier vroeg donker 8 uur gaat het schemeren en om 9 uur is het donker ja niet zo als bij ons maar pikke donker.

Tot morgen.