Golden bay

22 februari 2023 - Glenhope, Nieuw-Zeeland

Een paar dagen alleen annebel is bij opa en oma en wilde niet mee dus dan maar alleen opstap naar golden bay mooie rit door de bergen aangekomen in pohora op een camping eff lekker me zelf  geïnstalleerd en uitrusten was maar 230 km ruim 4 uur rijden kan je bij ons niet voorstellen dat je daar zolang over doet maar het was erg mooi op het gemakkie eff lekker wat gekookt en nog een strand wandeling gemaakt de volgende dag door gereden naar het laatst puntje van het eiland cape Farewell en een strand aan de westkust het strand van de oostkust en de westkust licht daar maar 20 minuten lopen van elkaar alles bekeken toe terug gereden naar kaiteriteri daar licht een rots in zee die lijkt op een gespleten appel nog even een lekkere lunch in het dorpje mee gepikt daar kwam ik ook nog een bekende tegen zij werkte bij art en hellen en was een paar dagen op trip samen gegeten toen door gereden  naar glenhope voor een nieuwe overnachting morgen weer naar blenheim want sjoerd en femke vertrekken naar het noorder eiland en heb beloofd dat ik dan terug zou zijn tot morgen.