Nadya bay de lodge en Kayak trip

20 februari 2023 - Blenheim, Nieuw-Zeeland

Art en helen wilde vroegop vanwege hoog water voor tewaterlating boot 8 uur vertrokken met de hele bende een stop bij de supermarkt eten en drinken en door naar de haven boot tewater gelaten en varen maar wel een volle boot 9 man erg leuken heel mooi weer  28*  eerst nog even lang de mossel farm weer uitleg gehad over hoe de mossels groeien met een duik in het water van meagen en sjoerd aantal mossels geplukt en opgegeten daarna doorgevaren naar de lodge daar aangekomen eerst lekker picknick plek opgezocht de lodge nog een keer bekeken nu met mooi weer erg mooi daar.

We hebben ook nog een wandeling gemaakt naar een waterval was ongeveer een uur lopen en klauteren op veel plekken door de rivier gelopen stroom opwaarts tot de waterval was wel de moeite waard toen de zelfde weg weer terug en met de boot weer naar de haven gevaren gezellige en mooie dag gehad.

Op maandag zijn we gaan kayaken met zijn vieren bij anakiwa in de sounds heen hadden we tegenwind en doordat het zo warm weer was ging het door de opwarming steeds harder waaien en ook hogere golven met elkaar op een strandje gegeten nog een stuk verder gevaren daarna voor de wind terug gedobberd en lekker gekletst weer een geslaagde dag morgen ga ik alleen opstap annebel blijft bij oma en opa